
Cursul de Tehnici de Comunicare şi Negociere în afaceri urmăreşte dezvoltarea competențelor de comunicare necesare tinerilor studenţi în diferitele ipostaze din viitoarea activitate profesională; dezvoltarea abilităților de configurare a relațiilor de afaceri prin negociere; simularea spiritului de businessman pe baza de scenarii ale negocierilor cu clienții, furnizorii, superiorii, subordonații sau cu alți parteneri de afaceri. Pe parcursul cursului sunt abosrdate următoarele subiecte:
- Managementul comunicării în afaceri: strategii şi forme
- Domeniile comunicării în afaceri. Rolul departamentelor de comunicare
- Comunicare şi personalitate. Caracteristici ale personalităţii
- Crize: definiții și tipologii. Managementul crizelor. Comunicarea de criză: Mijloace de informare a publicului. Strategii ale comunicării de criză
- Comunicarea managerială utilizate în afaceri. Strategii și forme. Avantaje şi limite
- Comunicarea verbală şi comunicarea nonverbală în negociere şi în afaceri
- Comunicarea cu presa: principii de bază ale comunicării cu presa. Purtătorul de cuvânt. Tehnici de comunicare cu presa
- Negocierea: proces social. Definiţii şi percepţii. Elementele şi etapele derulării negocierii în afaceri. Tehnici de negociere. Strategii şi stiluri de negociere
- Puterea în negociere: relație și încredere
- Joc de rol: Negociere socială. Negociere în afaceri.